Gratis kaartjes voor Eiffeltowers-Matrixx op 17 februari

John Lathouwers, de vader van Bennet (U10) wilde graag eens met de U10 naar een echte profwedstrijd gaan kijken.
Nicolette heeft daarop initiatief genomen om vrijkaartjes te vragen bij de Eiffeltowers. En dat is gelukt!
Niet alleen voor de U10 maar voor de hele club!
Alle leden, ouders, broertjes, zusjes, vrienden, vriendinnen en anderen kunnen zich hiervoor opgeven.
Je hoeft dus geen lid van Basketbalclub Oirschot te zijn..

Wedstrijd:            EiffelTowers Den Bosch – Matrixx Magixx.
Speeldag:             zondag  17-02-2013.
Aanvangstijd:       16.00 uur in Maaspoort, Marathonloop 1, 5235 AA Den Bosch.

Op deze zondag hebben alleen de JU16 een (uit)wedstrijd maar zij zijn op tijd klaar om mee te kunnen gaan.

Belangrijk:
* Als je mee wil gaan naar deze wedstrijd van de koploper in de Dutch Basketball League (zeg maar eredivisie) dan
   kun je je opgeven bij John Lathouwers, j.lathouwers38@chello.nl
   Als initiatiefnemer wil John graag de organisatie op zich nemen. Graag van alle personen die mee willen gaan zowel
   voornaam als achternaam en, voor niet-leden, telefoonnumer/email doorgeven.
* Vervoer zoveel mogelijk regelen met de verschillende teams! Dit wordt dus niet zoals de vorige keer centraal geregeld.
* Op 17 februari om uiterlijk 15:15 u. aanwezig zijn voor de kassa's bij de Maaspoort te Den Bosch waar John en Nicolette
   de kaartjes uit zullen delen.

Na de wedstrijd is er een heel gave verrassing voor de U10! Als initiatiefnemers voor deze gezellige en sportieve middag
mogen zij samen met de spelers van Eiffeltowers op de foto! Dus jullie wedstrijdkleding aantrekken U10!