Ouder-kind wedstrijd U10

Op zaterdag 11 mei had Jessica (de moeder van Bennet) voor de seizoensafsluiting voor de U10 gezorgd. Ze heeft een ouder- kind wedstrijd georganiseerd. Hans en Tanja waren gevraagd om te komen fluiten, Iris en Nicolette waren de coaches en Matia deed mee bij de jeugd.

Het was een erg gezellige en spannende wedstrijd en er werd duidelijk met heel veel lol gespeeld! Het was leuk om zo de ouders naast hun kind te zien verdedigen of aanvallen. De wedstrijd werd uiteindelijk op het nippertje gewonnen door de jeugd! Toen met z’n allen op de groepsfoto, daarna de douche in en lekker aan de frietjes en snacks van de Kemmer.

Iedereen had honger en de volwassenen deden alvast een lekker drankje, ter voorbereiding op de stapavond die nog ging volgen.

Om 20.30 was er met de ouders afgesproken om te verzamelen en naar een bandje te gaan in Café Buitenlust, de kids waren ondergebracht bij de oppassers en de oudjes konden gaan swingen! Een erg geslaagde avond en iedereen deed gezellig een paar danspasjes mee.

Al met al dus ook een zeer geslaagd uitje! Jessica bedankt!