U12-team van start en het 1e peanutstoernooi is een feit!

Oirschot start in januari met nog een extra team in de competitie: U12, oftewel jongens en meisjes Gemengd Onder 12, gaat  ook wedstrijden spelen!  team. In de tweede helft van de competitie gaan Jan-Willem, Ruben, Joel, Mathijs T, Anna, Sofie, Edgar en Lars er tegenaan en zullen ze hun best doen in de wedstrijden. Matia van de Wiel staat U12 bij als coach. Jongens en meiden: veel plezier en succes!!!

Dat is niet het enige leuke nieuws wat we te melden hebben! Op zaterdag 15 december gaan de allerjongste spelers van Basketbal Club Oirschot naar een echt toernooi! Renske, Anouk, Mirte, Bas, Ymke, Menno, Nadine en Amber gaan in 2 teams van 3 spelers naar Weert. Het ene team wordt begeleid door Tanja; het andere door Nicolette. En natuurlijk gaan er weer veel ouders mee om de spelertjes aan te moedigen. Het belooft een leuke ochtend te worden - het programma begint om 10.00 uur en eindigt om 13.00 uur - want behalve wedstrijdjes worden er ook allerlei leuke spelletjes gedaan die met basketball te maken hebben.