24 april SPM Shoeters - Aris Leeuwarden

Beste SPM Shoeters-supporter,

komende week donderdag begint voor SPM Shoeters Den Bosch de play-offs. De kwartfinale wordt gespeeld tegen Aris Leeuwarden, de ploeg die vorig jaar de Bossche basketbalclub uitschakelde.

Daarom is het tijd voor Revenge! Om Aris Leeuwarden het vuur na aan de schenen te leggen en de Maaspoort te doen trillen, nodigen wij fans uit om deze wedstrijd te bezoeken.

Tickets zijn te koop voor € 7,- per persoon en voor de jeugd t/m 14 jaar zelfs voor € 4,-. Koop deze tickets via onze website en kom SPM Shoeters Den Bosch naar de overwinning schreeuwen!

Omdat verenigingen SPM Shoeters Den Bosch door het hele jaar heen steunen, sturen wij deze uitnodiging ook aan jullie. We hopen jullie donderdag 24 april om 20.00 uur te mogen verwelkomen in de Maaspoort Sports & Events! En als we winnen, dan is er voor de fans nog een leuke verrassing...

Met vriendelijke groet,

SPM Shoeters Den Bosch