1e overwinning voor U12

Bij uitwedstrijd van U12 tegen Aalst-Waalre nam Oirschot het op tegen een team van vijf spelers bij Aalst-waalre. Ondanks dat zij geen wissels op de bank hadden zitten verdedigden ze erg goed, maar ook onze spelers gingen knallen.
Na een score zakten we netjes op tijd terug naar de middellijn en we gebruikten mooie fakes om de tegenstanders voorbij te gaan.Er werd netjes op tijd over gepasst, zodat er ruimte genoeg was om te scoren. In de rust stond het 10-26 voor Oirschot.

Omdat we op het center court speelden waren de lijnen soms nog een beetje onduidelijk en stapten we wel eens uit het veld. De verdediging van Aalst-waalre was zo sterk dat ze soms de bal bij  uit de handen tikten, maar na enkele keren lieten wij dat niet meer gebeuren. We hadden het voordeel dat we langer waren en maakten daar goed gebruik van.
Iedereen liep de lay-up netjes en daardoor vielen vele mooie scores. Hard werken werd beloond. Gewonnen!!
Eindstand: 42-20 voor Oirschot