Dames 1 verliest kansloos tegen Tracks Parkstad

Vandaag de wedstrijd tegen een hele goede ploeg die op dit moment tweede in de overgangsklasse staat. De uit wedstrijd was al ruim verloren.
We begonnen sterk met een 1-0 voorsprong. Dat was ook meteen de laatste keer dat we voor hebben gestaan. Op het einde van het eerste kwart stond het 1-27. Gelukkig kwamen er wat scores en hadden we nog een redelijke ruststand van 10-45. Tijdens de rust nog wat tactische tips van Pien en Evelien, die vooral de nadruk legden op een variatie van spelletjes. Het derde kwart eindigde met 20-62. In ieder geval een periode dat we flink scoorden en ook niet zoveel scores tegen kregen. Uiteindelijk werd de eindstand 28-86.
Hans, nog bedankt voor het fluiten, je was foutloos.
We kunnen nu een aantal weekenden uitrusten en dan nog 1x vlammen tegen Venlo Sport.