Dames 2 verliest gevecht van Tracks om de tweede plaats

Dames 2 begon de wedstrijd niet sterk. We stonden al snel met 2-9 achter in het eerste kwart. Even de koppies bij elkaar en daarna konden we terug komen. Het was een wedstrijd met veel turnovers van onze kant en veel ballen die niet vielen. Het eerste kwart werd beëindigd met 11-17. Toch hebben we niet het gevoel gehad dat we deze wedstrijd niet tot een goed einde zouden brengen. De ruststand was 26-31. De hele wedstrijd bleven we tegen een kleine achterstand aan kijken. Deze liep op naar 13 punten. Op sommige momenten zaten we in een goede flow en kwamen we weer terug tot 3 punten. Het zat er in, maar ook weer niet. In het vierde kwart hebben we nog een 1-3-1 zone press neergezet. Dit werkte in het begin goed, maar toch konden we aanvallend niet lekker onze aanval lopen.

Na een driepunter waardoor het verschil weer 6 punten werd, was de wedstrijd gespeeld. De eindstand was 46-59 en Tracks was de terechte winnaar.