Eindelijk

Hoezo eindelijk?  Eindelijk een gelijkwaardige tegenstander voor onze meiden U16 , dus de dames zagen en roken een  kans om te winnen. Yellow sox waren  nog net de winnaars van het uitduel in Bakel, maar hier zat er een grote kans in om te winnen. Interim coach Matia stuurde de dames op alle mogelijke manieren om zo goed mogelijk te presteren, en dat gebeurde ook. En dan komt nu weer (eindelijk), want eindelijk zagen we dat ze wel degelijk hard kunnen rennen, eindelijk dat ze hun lichaam op de juiste manier in de strijd gooiden om die o zo belangrijke bal te bemachtigen en eindelijk om met die bal  te scoren. Na het eerste kwart staan de dames voor met 2 punten maar helaas lag er het 2de kwart een deksel op de ring bij Oirschot. Maar 2 keer gescoord  en dat nekt eigenlijk de wedstrijd. Ruststand 16-20. Begin 3de kwart gaat het nog gelijk op maar Yellow sox loopt iets uit omdat onze meiden toch nog iets te lief zijn, je moet namelijk je tegenstanders niet te makkelijk laten scoren. Er mag heus wel een fout gemaakt worden, daar is niets mis mee bij basketball. Maar wel op het juiste moment aub.

Bij ingang 4de kwart staat het 24-29 dus  alles is nog  mogelijk. Je ziet aan de zijkant dat er nog steeds geloof is om te winnen, en door dit geloof blijven de dames keihard werken. Heel langzaam komen we dichterbij, maar de laatste 3 minuten kunnen we de basket niet meer vinden. Einduitslag 33-37.

Helaas verloren maar een harstikke leuke wedstrijd om naar te kijken.

Toppers van de wedstrijd zijn: Tessa , Tonne , Mirre, Kim, Martine en Pleun

Een supporter.