JU16 weer een overwinning

Zondag 3 februari heeft JU16 een zinderende overwinning behaald op Tenderfeet. We startten geweldig met een heleboel  mooie combinaties en breaks die we in de training geoefend hebben. "Dit was zo’n wedstrijd waarin alles lukte. Een droomwedstrijd", aldus Roy. Iedereen heeft zijn steentje bijgedragen.

De tegenstander probeerde ons te stoppen, maar tevergeefs. We stonden in het tweede kwart al ver voor. We hebben een sterke defence opgezet met veel resultaat. Maar in de laatste kwart begon het wat in te zakken. De press ging niet erg goed meer, en daardoor verdween het tempo snel uit het spel. Gelukkig had dit weinig effect op de eindscore. Dit was namelijk een MONSTERSCORE van 107-17.

Dit had tot gevolg dat alle prullenbakken heel bleven en Pieter en Jan hun stem hebben kunnen sparen.

Nu willen we nog even onze dank uitspreken voor de scheidsrechters, de tafel, de tegenstander en natuurlijk ons team (+trainers).