BV Souburg DS1 – Oirschot DS2

Afgelopen zaterdag speelden we onze eerste wedstrijd van 2014 uit tegen Souburg. We waren met z’n zessen, dus dat betekende veel speeltijd per persoon. Na de lange rit even snel een kopje thee en toen omkleden en aantreden voor de wedstrijd.

We begonnen goed en de score liep lange tijd gelijk op tot vlak voor de rust. Aan onze zijde vielen de driepunters, maar ook bij onze tegenstanders waren de schutters in goede vorm en daardoor liep Souburg vlak voor rust een aantal punten uit.

In de tweede helft bleven we, op een paar momentjes na, goed spelen. Met name Matia was goed op dreef. We konden de tegenstander echter niet meer inhalen, waardoor de wedstrijd eindigde in 52-40 in het voordeel van Souburg. Ondanks het verlies hebben we wel een leuke pot gespeeld en bij vlagen goed spel laten zien. Een Macje op de terugweg hadden we daarom wel verdiend ;)

Matia