Basketbal wedstrijd U14 08-02-14

Tijdens deze wedstrijd moesten we tegen Heesch, het was een spannende wedstrijd omdat we ongeveer even snel even sterk en even handig met de bal waren. Zo liepen dus ook de scores nek aan nek. Er was wat geduw en getrek zo moest er dus iemand van de tegenpartij het veld uit omdat hij een bloedende hand had. Uiteindelijk verloren we de wedstrijd net omdat er wat problemen waren met de tafel, en omdat de twee scheidsen allebei vrij jong waren en ze niet begeleid werden. De uiteindelijke score was 60 – 56. Ik vond dat het een leuke wedstrijd was maar de tafel en scheidsrechters waren te partijdig. Ik was er ook blij mee dat David mee deed want door hem hebben we weer een paar puntjes extra gescoord.

Groeten Mathijs