Black Shots MU16 - Oirschot MU16

Zondag om 14.00 gingen we met 8 meiden naar de sporthal in Helmond.
Hier aangekomen was niet alles op en top georganiseerd om het zo maar te zeggen.
Uiteindelijk begon de wedstrijd met maar 5 tegenstanders, 2 scheidsrechters van 14 jaar en 2 tafelaars van 10 jaar...
Al vrij snel ging het er wild aan toe omdat er eigenlijk alleen maar voor uitballen werd gefloten.
Het liep gelijk op en we hadden door dat het team maar 2 sterke spelers had en dat we deze uit de wedstrijd moesten halen.
De vermoeidheid bij Black Shots nam toe waardoor wij lekker aan het scoren waren. Alleen op het scorebord en sheet was dat niet het geval, vanaf dat moment ging Miranda de scores bijhouden.
Wij namen de leiding en de ruststand was 24-24.

De 2e helft begonnen we met ons verstand weer op nul. De frustratie liep op bij de meiden van de beuken en botsingen die ze moesten incasseren.
Hierdoor heb ik even flink moeten wisselen. Halverwege de 3e periode zag de coach van de tegenstander ook in dat het te gek werd. Dus hij nam het fluitje over. Dit zorgde voor wat meer rust bij beide teams. Het bleef spannend, de meiden van Oirschot hadden even een moment dat ze hun kopje lieten hangen waardoor Black Shots weer op voorsprong kwam, maar door een time out en wilskracht gingen ze toch weer knallen.
Met een drietje van Tonne kwamen we weer gelijk. Toen een paar mooie fast-breaks en na score van Kim, speelde Martine na een steal de laatste secondes keurig uit! Dus met een roze briefje en een lekkere Mc Flurry naar huis!

Matia