Dames 1 wint eerste wedstrijd van het seizoen uit in Venlo

Met 0 punten uit 4 wedstrijden staan we samen met Venlo onderaan in de Overgangsklasse B. Dit hadden we vooraf niet verwacht. Misschien hebben we er te makkelijk over gedacht en misschien missen we Josefien en Evelien toch wel en moeten we samen met de nieuwelingen weer even een nieuwe flow creëren. Ook het feit dat we geen coach hebben, zal meespelen. Na een teambespreking staan alle neuzen weer dezelfde kant op en gingen we vol goede moed naar Venlo. Evelien heeft haar eerste wedstrijd weer gespeeld en: she's back!

In het eerste kwart werd duidelijk dat we de betere ploeg waren, maar ondanks dat we met rust met 19-4 voorstonden was het nog niet een voorsprong waar we gerust op waren. We hadden afgesproken dat we feller zouden zijn en de tegenstander full-court op zouden pakken. In het derde kwart kwam Venlo terug en scoorde meer, maar de voorsprong kwam niet in gevaar. We zijn geen moment de controle verloren en hebben uiteindelijk met 46-22 de tegenstander gedubbeld. Dit geeft de burger moet.

Fieke heeft een goede wedstrijd gespeeld en mooie centermoves laten zien!

Op naar de volgende wedstrijd tegen Weert. Als we daar winnen, kunnen we nog wel wat potjes gaan breken in deze klasse!

HUP DAMES!

Tanje was mee gegaan om te fluiten, omdat het vooraf bekend was dat er geen scheidsrechters zouden komen! ECHT SUPER! BEDANKT!