Dames 2 wint van Agathos

Met een voltallig dames 2 werd er thuis gestart tegen Agathos.

De verwachtte zone verdediging van Agathos stond er dus hopen maar dat die afstandsschoten vallen.

De eerste score was voor Agathos, maar door een paar mooie acties, waar de tegenstander ook van onder de indruk was, en een paar afstandsschoten sloten we het eerste kwart af met een 16-10 voorsprong. Zo doorgaan dames was het motto. De driepunters lukten ook en zo gingen we ook de rust in met een voorsprong.

Rustig blijven want een overwinning zat er in, slim spelen door de 24 sec klok optimaal te gebruiken en gewoon je eigen spel blijven spelen. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Gaandeweg de wedstrijd ging dat zijn tol eisen en kwam het bijna zover dat we tegen onszelf stonden te spelen.

Gelukkig wisten we onszelf weer te hervinden en konden de wedstrijd afsluiten met een positief resultaat van 53-45. Komende zaterdag staat Almonte op de agenda. Koppies erbij, dames, dit is een geduchte tegenstander!