Het blessureleed houdt maar niet op bij heren 1.

Voor de heren 1 stond een uitwedstrijd op het programma naar Nederweert. De jumping Giants staan net boven Oirschot op de ranglijst, dus wie weet was een overwinning wel mogelijk. We wisten op voor hand dat dit zeer moeilijk zou worden mede door het feit dat er nog 2 heren geblesseerd afhaakten. Daarom deden we een beroep op twee jeugdspelers van de JU 16, Willem Verouden en Justin Smeets waren de uitverkorenen om mee te mogen gaan. Met deze spelers erbij gingen we met 7 spelers plus één coach naar Limburg. De verwachting was hoog maar misschien wel te hoog en dat bleek al snel, we konden geen goede start laten zien aan het meegereisde publiek. Er waren toch nogal wat lichtpuntjes binnen het team te bespeuren. Er werd op een positieve manier met elkaar omgegaan. Manouri tekende voor zijn eerste score in zijn nog jonge basketbal carrière gevolgd door penetrerende acties. Willem liet zien dat hij op snelheid moeilijk bij te houden was en tekende ook nog voor 5punten. Maar man off the match was Justin zowel verdedigend als aanvallend was hij de sterkste rebounder en was ook nog de topscoorder met 15 punten. Het betere resultaat, waar vorig verslag op gehoopt werd, is gedaan de uitslag was Heren Jumping Giants - BC Oirschot 90-39. Dit was al beter en ook het geheel gaat de goede kant op hopend dat de goede lijn door getrokken kan worden.