High Five U10- Oirschot U10

Vandaag moest er gespeeld worden in de spiksplinternieuwe sporthal de drieburcht in Tilburg. Op de derde verdieping moest er gespeeld worden tegen High Five die eerste in de competitie staat. Er waren erg veel toeschouwers, het was de kampioens wedstrijd. Oirschot staat tweede, maar bij de thuiswedstrijd was het verschil al te groot.
Deze wedstrijd begonnen we erg goed, na de tweede periode stond het 10-6 voor High Five. Als we zo verder zouden spelen, dan.....

Maar helaas kregen we wat zwakke periodes, High Five werd feller en ging ons dichter op de huid zitten. Dit leidde tot irritaties bij bepaalde spelers. De ruststand was 34-12. Na de rust gaven we de moed op en liepen we achter de spelers van High Five te rennen.
Dit leidde tot een einduitslag van 69-14. High Five proficiat met jullie terechte kampioenschap.
Jort werd kanjer van de week, hij gaf het niet op en had ook nog plezier in het spel.

Groetjes Nicolette