OBC - D2

Zaterdag in de namiddag kwamen wij van alle kanten bij elkaar om in Oss in een muffige zwetende hal een wedstrijdje te spelen tegen de nummer 2 uit onze competitie. Iris en Veerle waren niet aanwezig dus met 9 mensen van start, we verwachtte een onsportieve wedstrijd uit een eerdere ervaring. Dit was niet het geval, de scheidsrechters hadden de wedstrijd redelijk goed in handen. Bij OBC verliep alles vlekkeloos, het leek wel of Sinterklaas met kado's en pepernoten bleef strooien. Wij kregen daarentegen de roe... De aanval kwam niet tot stand, veel balverlies en 2,5 periode gatenkaas in de defense. Het beetje geluk wat Sint en Piet ons gunde was de defense in 3e periode en begin van 4e periode en dat de box(pressbreaker) goed verliep! Dus snel vergeten deze wedstrijd en wij krijgen onze kado's en pepernoten op het gezellige teamuitje 20 december!

Matia van de Wiel