U12 - Vido

De wedstrijd van de U12 tegen Vido stond vandaag op het programma.

Ik dacht dat we weer zouden gaan verliezen, net als de andere wedstrijden. Maar we hadden heel goed gespeeld en dus hadden we toch gewonnen.

Vido opende de score, maar Sofie Verkooijen maakte het snel achter elkaar 4-2 voor ons. Toen gingen we echt van start, met de rust was het al 38-8. Het overspelen ging vandaag supergoed en daarom kreeg ook iedereen de kans om te scoren. Joël had zijn eerste score gemaakt vandaag, kei goed! Jens maakte ook een mooie score en Meike gooide er van afstand 2 mooi in. De muur aantikken in de laatste 2 kwarten was wel heel grappig, jammer dat Pim er niet bij was. Die had dat ook leuk gevonden.   Ik vind dat Cas en ik goed hebben gepast en Camal en Matthijs elke keer goed vrij stonden. Soof bleef, als altijd, kei goed bij “haar mannetje” staan en in de aanval stond ze heel vaak vrij.

Ik ben topper van de week omdat ik goed heb gepast, en goed overgespeeld heb. Jammer dat mijn 3 punter er net niet inging.

Bennet bracht de eindstand op 59-18. Ik hoop dat we uit bij Vido net zo goed spelen.

Kevin