U14 pakt winst in zenuwslopende laatste minuut

De wedstrijd van zondag 20 oktober tegen Almonte begon vrij goed. In de eerste minuut namen we de leiding, maar dat veranderde in de rest van het eerste kwart, omdat nog niet iedereen helemaal wakker was. Het tweede kwart kreeg Almonte een steeds grotere voorsprong, de tussenstand was 17-27 voor Almonte. Het derde kwart begonnen we weer op gang te komen en liepen we steeds verder in op Almonte. Het laatste kwart was erg spannend, want we kwamen terug! Uiteindelijk liepen nog maar 2 punten achter, en zo pakten we in de laatste minuut na een time-out de leiding door een paar mooie acties van Marijn en Kamal en gaven we Almonte alsnog het nakijken.

Jan-Willen van den Heuvel