Valkenswaard - BC Oirschot U14

Iedereen deed mee.We verdedigden wel goed, maar we bleven niet allemaal bij onze man. De aanvallen waren wel goed, alleen we moeten niet met zijn allen de bal gaan vragen, bijvoorbeeld Edgar moet vast naar voren. Van Jan-Willem een paar mooie acties gezien en Lars en Michael.

Tussenstand: 44-19

De tweede helft bleven we meer bij onze man, maar het leek net of we er geen zin meer in hadden omdat we achter stonden. Maar dan moet je juist nog wat meer puntjes maken en harder werken. Eindstand: 90-37

De volgende misschien iets meer acties in de aanval, meer passen, beter afwerken dat kan de volgende keer nog wel wat beter.

Ik was de topper van de wedstrijd omdat ik alles gaf, ik ging er voor.

Verslagje gemaakt door topper van de wedstrijd: Marijn van Overbeek.