Vido - U12

Onderweg was het gezellig toen we er eindelijk waren was het even de kleedkamer zoeken en de tassen moesten mee, want er kwamen er misschien nog anderen spelers. Toen begon de wedstrijd we moesten tegen Vido uit Veldhoven gelijk een score van ons B.C Oirschot. Het was heel spannend maar uiteindelijk was het pauze de tussenstand was toen 24 voor ons en voor hun 14. Na de rust hebben we peper in onze reet gekregen het einde was 56 voor ons en voor hun 27. Ik vond van de wedstrijd dat er door sommige goed verdedigd maar ook goed gescoord werd. Dit was de laatste wedstrijd van de eerste seizoenshelft en dat ging best wel goed....

Prettige  Feestdagen

Bennet Lathouwers