Wedstrijd dames 2 tegen BC Waldric .

Zaterdagavond een thuiswedstrijd spelen is een uitzondering voor BC Oirschot, maar Waldric is een niet zondag spelende vereniging.

Met 9 gemotiveerde spelers  beginnen we op tijd aan de warming-up ( Iris doet niet mee vanwege haar rug).

Hans geeft aan dat we zuinig moeten zijn met onze passes.

Nicolette scoort in de eerste minuut meteen een driepunter, dat is een mooi begin. In het eerste kwart worden er zelfs 3 driepunters gemaakt.

Bij waldric is het vooral de center die de punten maakt.

Gelukkig dat de tegenstander door ons goed onder druk wordt gezet, ze krijgen weinig ruimte inside en daardoor worden ze gedwongen tot een schot. Regelmatig pakken we de rebound maar toch zijn we niet zo gretig als de tegenstander.

We spelen een aantal mooie aanvallen en in totaal worden er door ons 5 drietjes raak geschoten. Ruststand 21-23.

Het derde kwart krijgen we de ballen er maar niet in, we scoren maar 4 punten.

Uiteindelijk verliezen we de wedstrijd met 35-48.

Jammer, er viel meer te halen deze wedstrijd.

Tot slot een gezellige derde helft bij de van de Wieltjes. Eerst lekker gebak van Jeanne en daarna nog andere lekkere knabbels gegeten en wat gedronken tijdens het bekijken van wat opnames van 2 wedstrijden. Hilarische dingen hebben we gezien , veel geleerd en gelachen. Dames 2 heeft laten zien een erg gezellig team te zijn!!!!!