Attacus MU12- Oirschot MU 12

Na een weekendje vrij en niet getraind in de vakantie, gingen we volle moed naar Veghel om tegen Attacus te spelen. We hadden tegen deze ploeg al een oefenwedstrijd gespeeld, maar toen hadden we 13 tegenstanders. Dit keer hadden ze maar 7 speelsters en dat was te merken. Oirschot begon slap aan de wedstrijd, na 2 periodes stonden we met 14-7 achter. De 3e periode kwamen we door hard te werken weer terug en hadden we een kleine voorsprong van 16-17. We gingen de duels meer aan, en werden wat minder afgetroefd in de rebound. Deze wedstrijd speelde Nadine niet, maar werd keurig vervangen door Anouk. Anouk gaf zelf het goede voorbeeld door de bal uit de handen van haar tegenstander te trekken en meteen naar de basket te dribbelen. Ze scoorde een mooie lay-up. De ruststand was 18-25.
De 2e helft werd het erg spannend en ging het gelijk op. Bij Oirschot was helaas niet iedereen in goede doen. We hadden vooral moeite met het verdedigen en dat deed Attacus juist weer heel goed. Tot de laatste seconde bleef het spannend, helaas dit keer een nederlaag met een heel klein verschil. We verloren met 43-42.
Heel jammer en ook onnodig, maar ook van verliezen leren we veel. Op naar de volgende wedstrijd tegen Springfield.
Anouk bedankt voor het invallen en terecht werd je ook topper van de wedstrijd.

Gr. Nicolette