Heeze U10-Oirschot U10

Vandaag had de coach voetbal kijk verplichtingen. Daardoor had de invalcoach de eer om het jongste team van Oirschot te coachen. De vorige wedstrijd won Oirschot nipt en was het ook een leuke wedstrijd.
De eerste 2 periodes was voor Oirschot. Een tussenstand van 6-10 in het voordeel van Oirschot. Daarna werd Heeze steeds beter en scoorde ze er lustig op los. De ruststand was 20-12. Ondanks dat er goed gespeeld werd, gingen we het deze wedstrijd niet redden. Oirschot had moeite met de belijning. Heeze speelt op een center court en daardoor stonden er veel Oirschot spelers buiten het veld. Ook werd Bas erg goed verdedigd door hun beste speler en had Menno wat mentale problemen. Tijn mocht vandaag de bal innemen en dat deed hij erg goed. Er werd hard gewerkt door iedereen, maar Giel werd de topper door zijn verdedigend goed werk.
Volgende week thuis tegen de Black Shots, ook weer een nieuwe tegenstander.

Gr. Nicolette