Lieshout MU 12-Oirschot MU 12

Dit keer de uitwedstrijd tegen Lieshout op het programma. We waren gewaarschuwd, bij de thuiswedstrijd werd er moeizaam gewonnen. Lieshout heeft een hele goede 11 in hun gelederen.

We waren weer netjes op tijd en weer geen afmeldingen. De eerste periode was voor Lieshout en stonden we met 5-2 achter. De 2e periode kwam Oirschot goed uit de startblokken en werd er ook beter verdedigd. Door een hele goede 4e periode (0-13), ontstond er een ruststand van 15-24. In de tweede helft gingen de scheidsrechters meer voor fouten fluiten, wat het spel ten goede kwam. Er werd beter gepast en ook cleaner verdedigd door beide partijen. De tweede helft was Sofie Verkooijen erg effectief en Nadine was sterk aan het verdedigen. Uiteindelijk leidde dit tot een 32-44 overwinning. Het was niet onze beste wedstrijd, maar er is flink gestreden, soms iets teveel fysiek gestreden, maar de punten zijn weer binnen. Op naar de volgende 2 wedstrijden. Eerst thuis tegen Barons (staan 3e), en daarna tegen Springfield (staan 1e). Oirschot staat zelf 2e, dus het zullen spannende wedstrijden worden.

Nadine was vandaag de topper van de wedstrijd, vooral op verdedigend gebied was ze zeer sterk.

Gr. Nicolette