Oirschot MU 12- Aeternitas MU 12

Vandaag stond de tweede wedstrijd van onze meiden competitie op het programma. We waren weer compleet, en hadden er flink zin in. De eerste periode werd er flink gescoord, en kwam de stand op 12-5 op het scoreboard. De scheidsrechters hanteerden de nieuwe spelregels goed en er werden weer 3 punters gescoord. Onze 3 punter expert Sophie W scoorde weer 2 driepunters. Oirschot had meer snelheid in de ploeg en bouwde de voorsprong uit. De ruststand was 37-5. Na de rust gingen we na een Oirschot score terug naar de eigen basket om de tegenstander wat meer ruimte te geven om aan te vallen. De tweede helft waren we iets minder fel en vergaten we soms om over te spelen. Renske werd de topper van de wedstrijd. Ze scoorde een mooie 3 punter en een lay-up, en dribbelde de ballen mooi op.
De einduitslag werd 56-19 voor Oirschot. Volgende week gaan we naar Woudrichem om tegen Waldric te spelen.

Groetjes Nicolette