Oirschot MU 12- Waldric MU 12

Vorige week moesten we nog naar Woudrichem toe, nu kwam Waldric al weer naar ons toe. Dit keer liepen onze meiden, tijdens de warming-up in onze nieuwe inloopshirts die gesponsord zijn door Francis Donders. Van te voren nog wat leuke foto's gemaakt.
De verwachting was dat het weer een pittige partij zou worden, maar Waldric was voor rust een beetje gelaten en speelde niet zo goed als vorige week. We hadden een andere tactiek afgesproken om hun goede nr. 4 uit te schakelen. Amber zou haar steeds voor de voeten lopen, en Mijke zou de overname verzorgen. Dit ging de eerste helft best aardig, alleen nu scoorden de andere Waldric speelsters meer. De eerste helft werd er flink gescoord, alleen in de verdediging lieten we nogal een steekje vallen. Vooral het eigen meisje verdedigen ging niet altijd goed. Maar toch hadden we een ruime voorsprong met de rust: 32-16.
De tweede helft kwam Waldric wat beter in het spel en gaf wat meer druk op onze speelsters. Door goed samenspel en lange passen bleef Oirschot scoren.
Het was een leuke, sportieve wedstrijd met zeer goed leidende scheidsrechters: Kim en Tanja. De eindstand werd 54-38.
Nadine werd topper van de wedstrijd. Ze was verdedigend zeer fanatiek en aanvallend scoorde ze met mooie lay-ups.
Aankomend weekend geen wedstrijd wegens carnaval en daarna naar Veghel tegen Attacus.

Gr. Nicolete