Oirschot MU 12-Lieshout MU 12

Vandaag weer tegen een nieuwe tegenstander: Lieshout. Laat in de middag, om 15.45 uur begon de wedstrijd. We waren weer compleet, met zijn 7-en begonnen we aan de wedstrijd. De eerste periode kwamen we met 4-2 voor te staan. De eerste 3 periodes werd er niet goed verdedigd en hadden we moeite met een goede nummer 11, die behoorlijk dribbelvaardig is en makkelijk scoorde. De 4e periode werd door Oirschot volop gescoord, we gingen de rust in met een voorsprong van 13 punten. Vooral Sofie Verkooijen was flink aan het scoren, ze stond veel vrij onder de basket en had goede rebounds. Er werd nu ook beter gepast en ook beter verdedigt. Na de rust kwam Lieshout vooral in de 7e periode weer terug. De stand werd 30-23 en er moest nog 1 periode gespeeld worden. Maar gelukkig hervond Oirschot zich in de 8e periode. Er werd nog door 4 verschillende meiden gescoord en ook Lieshout scoorde niet meer. Sofie W eindigde de wedstrijd met een 3 punter in de laatste seconde. Sofie Verkooijen werd wederom topper van de wedstrijd. Ze bleef op en neer rennen voor het verdedigen en was zeer effectief rondom de basket.
Volgende week een weekendje vrij, wat zeer bijzonder is met 14 wedstrijden.

Groetjes Nicolette