Oirschot MU 12-Springfielde MU 12

Op de zaterdagavond een wedstrijd spelen, is erg ongewoon voor onze jeugd. De tegenstander was nummer 1: Springfield. Wij stonden zelf 2e, maar konden er geen spannende wedstrijd van maken. De tegenstander was een stuk beter: vooral op technisch vlak. Goede dribbelaars en het belangrijkste Springfield maakten de kansen prima af.
Oirschot begon ook uitermate zwak, na 2 periodes was het 2-14. Gelukkig gingen we de 3e, 4e, 5e en 6e periode wel scoren, en werd het geen afmaakpartij. Helaas kwam er weer een zwakke 7e periode aan, en werd het verschil steeds groter.
De ruststand was 10-28, eindstand 25-43.
Amber was zeer terecht onze topper van de wedstrijd. Ze ging de strijd weer aan, en scoorde ook makkelijk. We hebben weer veel geleerd van deze wedstrijd en gaan de volgende wedstrijd weer in met goede moed.

Groetjes Nicolette