Waldric MU 12- Oirschot MU 12

Vandaag stond de verre uitwedstrijd in Woudrichem gepland. Deze ploeg was de eerste helft van de competitie op de 3e plek geëindigd. Verwachting was dat het een fel potje zou worden.
De eerste periode was voor Waldric, vooral nr 4 liet zien dat ze erg goed kon basketballen. Waldric had 10 speelsters, en dat zou in ons voordeel zijn. De tweede periode was voor ons, we hadden 13 punten gescoord, en vooral Demi had steals en maakte ze netjes af. De 3e periode hadden we het weer moeilijk, nr. 4 van Waldric kwam er weer in. Gelukkig stonden we als een team en probeerden we met zijn allen de tegenstander te stoppen. De tegenstander had nogal moeite met het terugtrekken naar de vrije worp lijn. Gelukkig hielp de scheidsrechter hun een handje en was het een sportieve wedstrijd.
De ruststand was 17-31 in ons voordeel. De 2e helft begon de conditie ons parten te spelen. Amber had veel steals en fastbreaks gelopen, dus die zag sterretjes. De 7e en 8e periode werd Waldric steeds sterker, maar gelukkig hadden we al een flinke voorsprong. De eindstand werd 30-43 in ons voordeel. De winst was weer binnen, wel heel ongewoon om 3x op rij te winnen. Mijke werd de topper van de wedstrijd. Ze probeerde de nr. 4 af te stoppen, ging de duels goed aan en was flink aanwezig.
Volgende week thuis tegen Waldric, weer een leuke wedstrijd tegen een goede tegenstander.

GR. Nicolette