Wedstrijd Oirschot U10 tegen Rush U 10

Wedstrijd Oirschot U10 tegen Rush U 10 12 april 2015 uitslag 14- 31

Alle spelers waren dit keer aanwezig bij de wedstrijd. Het coachen werd wederom gedaan door Tanja omdat Erik andere prioriteiten had.
In tegenstelling tot de keer dat we bij Rush waren, hadden wij natuurlijk zelf voor tafelaars gezorgd. Ook hadden we twee in plaats van één scheidsrechter. Twee jonge meiden die duidelijk goed hun best deden om zo rechtvaardig mogelijk te fluiten.
Het team van Rush was te sterk voor Oirschot, maar Oirschot deed zijn best om de spelers van Rush goed te verdedigen en te beletten te scoren. Tijdens een periode scoorde Rush zelfs helemaal niet.

Wat mooi was bij de spelers van Oirschot, was dat ze goed keken naar hun medespelers. Ze gingen niet alleen maar zelf voor de bal, maar keken of iemand vrij liep of vrij voor de basket stonden en gooide dan de bal naar die persoon. Supergoed, want het gaat niet alleen om je eigen score, maar vooral om de teamscore! Iedereen heeft weer had gewerkt en je ziet dat de spelers elke keer weer leren van een training en dit toepassen in de wedstrijd.
Het begint een echt team te worden, met een goede teamspirit, maar je ziet vooral ook dat ze allemaal erg veel plezier in het spelletje hebben.

Lizette