BBC – BC Oirschot U12 56-33 20 februari

20 februari BBC – BC Oirschot U12 56-33

In de najaarscompetitie hebben we twee keer van BBC gewonnen, maar vandaag hadden we weinig kans. We misten lengte (helaas was Tim met zijn lengte van 1 meter 73 afwezig) waardoor de langere spelers van BBC makkelijk de rebound pakten en veel ruimte en vrijheid had om te scoren. We hebben ons best gedaan, maar dat was vandaag niet voldoende. De teleurstelling bij sommige spelers was groot; hier en daar een somber of behuild gezicht maar dat is ook sporten. Winnen en verliezen hoort bij elkaar. Ymke Nijhuis werd de topper; zij was weer erg agressief aan het spelen (wel sportief) en maakte gebruik van haar snelheid en balvaardigheid. Jammer, team ............op naar de volgende wedstrijd dan tegen het oranje legioen uit Gemert.

Erik Nijhuis