BC Oirschot U12- Quo Vadis U12 96 - 22 28 februari

Vorige week leden we onze eerste terechte nederlaag tegen Valkenswaard. Vandaag moesten we tegen de rode lantaarndrager. Jammer, dat het geen echte wedstrijd werd. Quo Vadis kwam met een beginnersploeg naar de Kemmer. Door speciale taken te geven; iedereen 1x scoren, 5 keer overspelen, terugrennen baseline en tenslotte verdedigen van onze eigen vrije worplijn werd de schade voor de ploeg uit Gemert beperkt onder de 100. Leuk om te winnen maar zo niet omdat de uitslag te groot geworden is en dat zeker niet leuk is voor de spelers van Quo Vadis. Je hebt elkaar nodig om vreugde in het spel te leggen. Weer toppubliek, die ook op de banken gingen staan als de tegenstander had gescoord. Iedereen kon topper worden, maar Cirillo werd uiteindelijk de topper. Erg leuk, het was de eerste keer dus we verwachten een lekker gevulde snoep/koekjestrommel.