MU 14 Oirschot-MU 14 BAL Weert

Voor ons geen onbekende tegenstander, inmiddels al 2x tegen gespeeld en altijd leuke en sportieve wedstrijden tegen gespeeld.
Ze kwamen met 8 meiden, en helaas ook hun beste speelster was erbij.
Wij hadden deze wedstrijd het verdienstelijk debuut van Nathalie. De eerste periode werd er om en om gescoord, maar Weert maakte de kansen beter af. BC Oirschot kreeg 6 vrije worpen, waarvan ze er maar 1 scoorde.
De tweede periode bleef BAL fouten maken, die onze scheidsrechters Coco en Iris goed opmerkten. De ruststand werd 20-31 in het voordeel van Weert. Alles was nog mogelijk, want wij maakten onze kansen niet af en verdedigde soms erg slap.
In de tweede helft hadden we een zeer zwakke periode en kwamen we ruimer achter te staan. Vooral het niet uitboxen en het niet goed in de gaten houden van de tegenstander was hier de reden van. Jammer maar de tegenstander was gewoon beter, en bij ons was niet iedereen in goede vorm.
Wie wel in goede vorm was, was Amber. Ze gebruikte haar snelheid prima en was nadrukkelijk aanwezig. Ze werd vandaag de topper van de wedstrijd.

De eindstand werd 42-70. Een terechte winnaar, maar de uitslag was een te groot verschil. Dit kan echt beter.

Gr. Nicolette