Oirschot Mu 14- Springfield Mu 14

Onze eerste wedstrijd van de nieuwe competitie tegen springfield. Een leuke, sportieve tegenstander die we vorig seizoen ook al tegen kwamen.
De eerste periode gingen we goed van start, na een 6-6 stand liep springfield uit tot 10-17. We hadden moeite met het verdedigen van hun goede nummer 4. Zij scoorde deze wedstrijd 16 maal. Het leek wel alsof we bang van haar waren en namen veel te veel afstand.
Gelukkig ging de tweede periode een stuk beter en kwamen we wat dichterbij. De ruststand was 26-36.
Het spel golfde in de 3e periode over en weer. Helaas veel scores van springfield. Ze liepen uit naar 32-49. De laatste periode werd er eindelijk full court press gespeeld en bleef iedereen in de verdediging goed bij zijn vrouwtje. Dit leidde tot een inhaalslag, wat strandde op maar 7 punten verschil.
De einduitslag werd een mooie nederlaag van 48-55. Renske werd de topper, werkte erg hard en scoorde maar liefst 3x.

Gr. Nicolette