Wedstrijdschema en taakindeling

Als lid van BasketbalClub Oirschot verwachten we dat je bereid bent om onze vereniging te helpen. We delen onze leden in voor het 'tafelen' (bijhouden van scores of tijd) of als scheidsrechter.

Ben je verhinderd op de datum dat je bent ingedeeld, dan verwachten wij dat je zelf met iemand anders ruilt of voor vervanging zorgt en dit doorstuurt naar de wedstrijdsecretariaat@basketbalcluboirschot.nl

Voor informatie of vragen met betrekking tot competitie kun je hetzelfde mailadres gebruiken.

Je kunt je wedstrijden (en b.v die van het team wat je coacht) en taken ook volgen via de app van Sportlink. Heb je de app nog niet; download deze dan en log in met je mailadres zoals dat bij BC Oirschot bekend is! Dat is ook hetzelfde adres als waarop je clubmails ontvangt. Nieuwe of aangepaste taken zijn automatisch ook in de app te zien.

Belangrijk: spelers worden gecontroleerd via een digitaal spelerspas. Je pasfoto moet goed gelijkend zijn. Stuur een actuele foto, duidelijk en recht van voren, naar het mailadres hierboven als dat nodig is!  Doe je dit niet dan is er de kans dat de scheidsrechter het afkeurt en je niet mee mag spelen. Neem ook altijd je ID mee.

Let op: wijzigingen staan in een geel vlak (een-na-laatste lichtgeel), komende aanpassingen in lichtrood vak.

Personen die bij tafel 3 staan ingedeeld - soms ouders - ontvangen dit niet als taak binnen de sportlink-app (behalve 24 sec.).

Volgt nog > Afgelopen jaren was het door diverse omstandigheden moeilijk alle taken voor een half jaar toe te wijzen maar dat is nu  weer gelukt (op enkele na die snel volgen).

Hieronder het wedstrijd- en takenschema voor de 2e seizoenshelft van 2023-2024. Download als pdf.