Lid worden

Ben jij een teamspeler? Iemand die het leuk vindt om sportief het beste uit zichzelf te halen? En hou je van de nodige gezelligheid op en rond het veld? Dan is basketballen bij Basketbal Club Oirschot misschien wel iets voor jou!

We nodigen je uit om op proef bij ons te komen trainen. Hiervoor neem je eerst contact op het met bestuur. Zij bekijken bij welk team je het beste aan kunt sluiten. Na drie proeftrainingen besluit de trainer/coach of je in het team past en hieraan toegevoegd kunt worden.

Proeftrainingen gehad en akkoord met trainer/coach; dan kun je je hier inschrijven

Wil je meer informatie over onze teams, dan kan je contact opnemen met onze technische commissie.

Je laten uitschrijven (opzeggen) doe je via ons contactformulier.