Big Shots U12 Basketball Camp Vlijmen.

In de zomer van 2018 organiseren wij (Big Shots) verschillende Big Shots Basketball Camps om alle jeugd in Nederland de mogelijkheid te geven om met veel plezier aan hun skills te werken en het beste uit zichzelf te halen. We werken op onze camps met ervaren jeugdtrainers en eredivisie spelers. We hopen door de jeugd in aanraking te laten komen met hun eigen helden uit de Nederlandse eredivisie dat de drive om te blijven basketballen zal toenemen en het jeugdbasketbal in Nederland de komende jaren zal gaan groeien en bloeien.

In uw regio organiseren we een U12 camp in Vlijmen in samenwerking met BC Vlijmscherp SVH van 9 t/m 12 juli 2018. We richten ons bij dit camp niet alleen op de reeds basketballende jeugd, maar ook op nieuwe aspirant jeugdleden, waarvan we hopen dat ze na het camp zo enthousiast zijn geworden dat ze zich wellicht bij uw vereniging zullen aansluiten.

Voor de oudere jeugd organiseren we een U15 en 15+ camp in Zwolle tussen 22 en 27 juli 2018. Bij dit camp werken we met Nederlandse en internationale topcoaches. De jeugd blijft bij dit camp overnachten en kan drie keer per dag basketballen, ze doen mee aan een leuk toernooi en zullen met veel plezier een fantastische basketbalweek beleven.

Wij vinden het belangrijk om zoveel mogelijk jeugd de mogelijkheid te bieden om in de zomervakantie te blijven basketballen. We willen u daarom vragen om de posters in de bijlage met begeleidende tekst naar uw jeugdleden te sturen en/of via uw eigen website en social media kanalen te verspreiden.

Voor meer informatie over de Big Shots Basketball Camps kunt u contact met ons opnemen via info@bigshotsevents.nl of via (+31) 6 24104230.

Website:https://www.bigshotsevents.nl/u12-camps/den-bosch-vlijmen.html

Met vriendelijke groet,