U8 speelt 3-3 oefenwedstrijdjes tegen Bike Shots

U8 is uitgenodigd door bike shots in Hilvarenbeek om wat wedstrijdjes 3 tegen 3 te spelen in hun trainingstijd. Om half 6 vertrokken we met 6 enthousiaste spelers, coach Tanja en coach Iris, de trainsters van u10 Matia en Nicolette en ouders om de kinderen aan te moedigen.

We maken 2 teams.

Tjeu speelt in nummer 12, Nadine in nummer 8, en Ymke in nummer 10. Zij zijn Oirschot 1 en weten te winnen van Bike shots 2. We zien een mooie jumpshot, een layup, crossover en goed passen.

Jort speelt in nummer 9, Renske in nummer 13 en Menno in nummer 7. Zij zijn Oirschot 2 en weten zelfs te winnen van bike shots 1 en 2. Ook hier veel passen een goede verdediging en mooie rebounds en scores.

Als Oirschot 1 tegen Oirschot 2 speelt zie je dat ze dat vaker doen en de teams zijn aan elkaar gewaagd. Zweetdruppels, rode hoofden.... Er wordt nog even wat gedronken en dan nog een laatste wedstrijd, maar de vermoeiheid wordt zichtbaar. Ook niet gek als je weet dat de kinderen al 3 keer 10 minuten hebben gespeeld zonder wissel, en Bike shots kon lekker doorwisselen met steeds 3 nieuwe spelers.

Allemaal 1 vrije worp raak schieten en ook dat kan Oirschot!!!

Goed gedaan Tjeu, Nadine, Ymke,Jort,Renske en Menno.

Nadine en Sophie bedankt voor het uitlenen van de schoenen, en Tjeu de volgende keer je schoenen in je tas stoppen dat basketbalt veel fijner.

Groetjes van de trotse coaches Tanja en Iris