Hoe vind jij de sfeer bij Basketbal Club Oirschot?

Oproep voor alle leden en andere betrokkenen bij Basketbal Club Oirschot. Hoe vind jij de sfeer op de club en wat kan er beter? Laat het weten via het invullen van de vragenlijst via https://regis.nocnsf.nl/vereniging/meting/invullen/77d08241-05f4-4afd-8844-14f2f481647c voor (31-03-2014).

Achtergrondinformatie:

- Het advisies is om zoveel mogelijk mensen van Basketbal Club Oirschot de ledenvragenlijsten in te laten invullen.
- Je hebt tot 3 april de tijd om de vragenlijst in te vullen.

- De vragenlijsten zijn anoniem en alleen een onafhankelijk onderzoeker binnen het VSK-programma kan de individuele resultaten inzien. Hierover zal nooit worden gecorrespondeerd. De sportbond heeft alleen inzicht in resultaten op verenigingsniveau, anoniem.

- Een overzicht van alle vragen uit de vragenlijst vind je op veiligsportklimaat.nl.
- De vereniging zal over één jaar benaderd worden om opnieuw de vragenlijsten in te vullen. Hierdoor kun je de vorderingen binnen jouw vereniging volgen. Het geeft dus inzicht in de voortgang.
- Voor vragen over het invullen van de vragenlijst, kun je contact op nemen met Eric.