Mix wedstrijd U12 en ouders

Op zondag 13 oktober was de wedstrijd van de U12 afgelast, omdat de tegenstander uit  de competitie is gegaan.. Ieder nadeel heeft zijn voordeel, nu mochten wij als ouders een keertje mee basketballen! Wel 8 ouders hadden de stoute (gym) schoenen aangetrokken en gingen enthousiast van start. Echter, je kunt wel zien wie de basketballers waren.

De scheidsrechter had een rustige ochtend met de kinderen, maar de ouders moest ze goed in de gaten houden.

Het ging mooi gelijk op, Cas maakte een paar mooie scores voor hun team, Kevin maakte een paar mooie scores voor zijn team. Sophie en Soof dribbelde er rustig op los. De papa van Laurens lag op de grond, veters niet gestrikt, denken we.

Joël gaf een prachtige pass aan Pim, die op zijn beurt mooi door de basket gooide.  Eindelijk rust, met een lichte voorsprong voor  het bonte team.

Het vijfde kwart begon en daar ging Maaike direct met vader aan haar zij richting basket.  Zij hebben zeker geoefend samen. Laurens gaat naar voren en past de bal goed door, maar helaas weer een valpartij, deze keer was het de papa van Cas die over zijn eigen tenen struikelt.

Daar rolt de bal heen, Bennet erachter aan en pakt hij hem op, nee! Toch was ook Bennet goed voor een paar leuke shots op de basket.

Een halve minuut voor tijd was het 26 – 26! Maar toch in die laatste halve minuut wist Kevin nog de score op 28 – 26 te brengen en daarmee de winst naar het bonte team te halen.

Al met al een sportief, gezellig, sfeervol ochtendje basketbal. Voor herhaling vatbaar!