2 jeugdteams kampioen bij Basketbal Club Oirschot.

Voor het eerst in het bestaan van Basketbal Club Oirschot zijn er twee teams in één seizoen kampioen geworden. De jongensteams U16 en U18, onder 16 en onder 18 jaar, zijn beide in de derde klasse NBB bovenaan geëindigd. Dit gebeurde op dezelfde dag onder toeziend oog van volle tribunes met trouwe supporters. Beide jeugdteams hebben slechts één wedstrijd verloren waardoor ze tot dit bijzondere resultaat zijn gekomen. Leuke bijkomstigheid is dat de teams, die samen trainen onder leiding van Pieter van de Oetelaar en Jan van Laarhoven, een goede mix van ervaren spelers (U18) en een aanstormend talent (U16) vormen die elkaar naar deze mooie prestatie hebben geduwd. Het spreekt voor zich de kampioenen dit dezelfde dag uitbundig hebben gevierd in thuisbasis sporthal de Kemmer.

JU16

JU18

Ook zin gekregen en wil je kennismaken met deze enerverende balsport!? Kijk dan even op onze website (www.basketbalcluboirschot.nl) en meld je aan voor gratis proeftraingen.

Jan van Laarhoven