Deze bedrijven staan achter Basketbalclub Oirschot.

Sponsoren zijn belangrijk voor Basketbalclub Oirschot!

We zijn ambitieus. Het streven is om álle teams van BCO uniform te kleden volgens actuele sponsorpakketten.

Naast tenues is het b.v. ook mogelijk inloopshirts, bidons of een bal te sponsoren. Vanzelfsprekend staan we ook open voor maatwerk of facilitaire sponsoren.

Heeft u interesse BC Oirschot te steunen? Voor meer informatie neemt u contact op met de sponsorcommissie.
Download onze (concept) sponsoroverkeenkomst of het overzicht van sponsoropties.

Klik op het logo van onze sponsoren om de website te bezoeken!

Jumpers Verhuur

Jumpers staat voor service, kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit, betrokkenheid en is jong en dynamisch.
Kevin Roefs, geboren in Tilburg, opgegroeid in Oirschot, is dit bedrijf op 1 september 2015 begonnen op zijn 12 jarige leeftijd. Hij kocht van zijn goed gespaarde centen een multiplay springkussen en begon dit verhuurbedrijf. Gesteund door zijn moeder Dorine heeft hij nu Jumpers Verhuur opgericht en wil groeien naar een goed draaiend verhuurbedrijf.
Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een verhuurbedrijf voor springkussens, opblaasfiguren, storm- en survivalbanen.
Sinds Oktober 2019 hebben we ook een verkoop tak. Neem maar eens een kijkje op het tabblad. Dit wijzigt regelmatig.

Jumpers Verhuur Springkussens steunt het BCO MSE team:
* Tenuesponsor MSE (nieuw clubtenue).

Akobe Brandbeveiliging

U wilt nieuwe brandbeveiliging of goede vervanging van het huidige systeem? U zoekt een partij om brandbeveiligingsonderdelen te leveren, of wilt verzekerd zijn van optimaal onderhoud en beheer? Bij Akobe brandbeveiliging gaan wij uit van uw behoeftes en wensen. Wij staan voor oplossingen zonder concessies.

Hoe wij ons onderscheiden van andere partijen? Door innovatief te zijn. Niet alleen in productkeuzes, maar ook als het gaat om het meedenken over en het ontwikkelen van oplossingen. Wij denken niet in hokjes; wij acteren in oplossingen met de gebruiker als leidraad. Efficiënt, oplossingsgericht, duidelijk.

Akobe Brandbeveiliging steunt het BCO V22 team:

* Tenuesponsor V22 (nieuw clubtenue).

Certified Services

Helder – Bruikbaar – Uitvoerbaar – Toepasbaar

Certified Services biedt advies, opleiding, keuring en inspectie op het gebied van certificatie en (arbo)veiligheid.
Denk hierbij aan ISO, BHV, VCA en keuringen, uw eigen aanspreekpunt en korte lijnen met daadkracht.

Certified Services steunt het BCO M16 én V14 team:

* Tenuesponsor M16 (nieuw clubtenue).

* Tenuesponsor V14 (nieuw clubtenue).

Bosmans & Roefs

Cleanroom facilities & Assembling
Schoonmaken, monteren, assembleren van producten van healthcare, voedingsmiddelenindustrie, apparaten- en modulebouw.

Ook voor opdrachten op uw locatie.

Bosmans & Roefs steunt het BCO M20 team:

* Tenuesponsor M20.

Softmedia

Softmedia heeft passie voor internet (en basketbal!). Wij maken innovatieve websites internet applicaties, zoals deze website van BCO. Wij zijn een uniek team van internet professionals uit Eindhoven.

Softmedia is facilitair sponsor van BCO:

* Website.