Deze bedrijven staan achter Basketbalclub Oirschot.

Sponsoren zijn belangrijk voor Basketbalclub Oirschot!

Met de presentatie van het nieuwe BCO-clubtenue kunnen we met trots melden, dat 5 teams in dit fraaie reversible tenue het seizoen 2021-2022 starten. Hartelijk dank aan de sponsoren van de VSE-2, V18-2, M18, M14 en X12! Maar we zijn ambitieus. Het streven is om binnen 3 jaar álle teams van BCO in het nieuw te steken.

Naast tenues is het b.v. ook mogelijk inloopshirts, bidons of een bal te sponsoren. Vanzelfsprekend staan we ook open voor maatwerk of facilitaire sponsoren.

Heeft u interesse BC Oirschot te steunen? Download ons document met sponsorpakketten. Een duidelijk overzicht van de mogelijkheden. Voor meer informatie neemt u contact op met Lizette de Corte.

Klik op het logo van onze sponsoren om de website te bezoeken!

Certified Services

Helder – Bruikbaar – Uitvoerbaar – Toepasbaar

Certified Services biedt advies, opleiding, keuring en inspectie op het gebied van certificatie en (arbo)veiligheid.
Denk hierbij aan ISO, BHV, VCA en keuringen, uw eigen aanspreekpunt en korte lijnen met daadkracht.

Certified Services steunt het BCO M16 én V14 team:

* Tenuesponsor M16 (nieuw clubtenue).

* Tenuesponsor V14 (nieuw clubtenue).

Haarsalon N

Haarsalon N steunt het BCO X10 team:

* Tenuesponsor X10 (nieuw clubtenue).

D18 Advies

De prioriteit bij D18 advies is uw succes! Of u nu sturing van uw projecten zoekt, uw dienstverlening wilt optimaliseren of uw processen wilt stroomlijnen. D18 Advies weet daar raad mee. Onze expertise voorziet in een op maat aanpak van uw probleem of wens. Onze dienstverlening komt het beste tot zijn recht in een non-profit omgeving. De mensen bij D18 Advies hebben jarenlang ervaring met het begeleiden van projecten, verbeteren van efficiëntie, succesvol veranderen en implementatietrajecten bij gemeenten.
Wat kan D18 Advies voor uw organisatie betekenen?

D18 Advies steunt het BCO M18 team:

* Tenuesponsor M18 (nieuw clubtenue).

* Inloopshirtsponsor M18.

* Watersponsor (bidons) M18.

Profysic

Het kloppende hart van ons bedrijf: onze sportpodo/manueeltherapeuten (Ingrid, Yannick, Lianne)! Ze gaan voor goud en willen niets liever dan jou helpen om blessurevrij te blijven sporten!

Profysic steunt het BCO X12 en VSE-1 team:

* Tenuesponsor X12 (nieuw clubtenue).

* Inloopshirtsponsor VSE-1.

Van de Meerendonk Makelaars

Al meer dan 35 jaar een betrouwbare, deskundige partner in vastgoed in de regio Oirschot, Spoordonk en de Beerzen. Onze dienstverlening kenmerkt zich door een persoonlijke aanpak en maximale inzet voor een optimaal resultaat voor onze klanten.

Wilt u uw woning verkopen, begeleiding bij de aankoop van een woning of hebt u een taxatie op maat nodig? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Van de Meerendonk Makelaars steunt het BCO V18 team:

* Tenuesponsor V18 (nieuw clubtenue).

De Nodige Zorg

De Nodige Zorg is het hart voor zorg. Wij zijn de verbindende partner voor zorgverleners en zorgorganisaties. Wij maken ons sterk voor de belangen van de zorgprofessionals zodat zij waardering, vrijheid en eigen regie ervaren en weer gelukkig werkzaam kunnen zijn in hun prachtige vak. Voor de zorgorganisaties bemiddelen wij in goed geschoold, bekwaam en gemotiveerd personeel.

De Nodige Zorg steunt het BCO M20 team:

* Watersponsor (bidons).

2 REACT

* Ongedierte, Plaagdierbestrijding en   Preventie

* Reinigings- en Onderhoudsproducten

* Reiniging, Renovatie en Herstel

2REACT steunt het BCO MSE team (heren):

* Tenuesponsor MSE.

Bosmans & Roefs

Cleanroom facilities & Assembling
Schoonmaken, monteren, assembleren van producten van healthcare, voedingsmiddelenindustrie, apparaten- en modulebouw.

Ook voor opdrachten op uw locatie.

Bosmans & Roefs steunt het BCO M20 team:

* Tenuesponsor M20.

FRIZ

Onze docenten hebben al ruim 15 jaar
ervaring in lesgeven en daarnaast staat
uitdaging en plezier hoog in het vaandel.
Kom gerust eens langs en ervaar het :
MOVE YOUR BODY !!

FRIZ verzorgt lessen Clip & showdance, Ballet, Hiphop, Breakdance, Dancehall in Oirschot

FRIZ steunt (samen met TargetEvereyOne) het BCO VSE-1 en V22 team:

* Tenuesponsor VSE-1.

* Tenuesponsor V22.

TargetEveryONE

Mobile Marketing – Landing Pages Via SMS and Email
Build mobile landing pages fast, Distribute via SMS or Email & Analyze the Result in Realtime!

TargetEveryOne steunt (samen met FRIZ) het BCO VSE-1 en V22 team:
* Tenuesponsor VSE-1.
* Tenuesponsor V22.

Softmedia

Softmedia heeft passie voor internet (en basketbal!). Wij maken innovatieve websites internet applicaties, zoals deze website van BCO. Wij zijn een uniek team van internet professionals uit Eindhoven.

Softmedia is facilitair sponsor van BCO:

* Website.