Gelijke stand in Berlicum

Oirschot x01 ging zaterdag 17 november naar Berlicum. Een goede tegenstander en dat wisten we, want thuis was het ook een spannende wedstrijd.

Tijdens de training was er goed getraind op de verdediging, man-to-man en  tussen man en basket blijven verdedigen. Dat iedereen toen goed zijn best had gedaan, was te zien! Helaas vlogen de scores van de tegenpartij toch om onze oren. Er werd van veraf geschoten en dat zonder rebound. De ruststand was dan ook 15-7 voor Springfield.

Tijd voor wat aanwijzingen in de rust. De tribune werd verzet, zodat we niet steeds buiten de lijnen stonden. En iedereen werd weer op scherp gezet.

Door beter overspelen en verschillende lay- up's konden we weer aanklampen.Vooral in de 7e periode hebben we veel gescoord. Zo kwamen we uit op een gelijke eindstand van 27-27

Topper van de week is Amber geworden. Haar sokken zaten goed, haar haar zat goed en ze scoorde bijna! Goed gedaan Amber!