Gemengd Onder 10 blijft winnen!

Het GU10-team van BCO speelde op zaterdag 6 oktober een spannende wedstrijd tegen EBCG (Geldrop). Geldrop speelde goed samen en bood meer tegenstand dan teams die GU10 eerder tegenkwam, maar kon toch niet voorkomen dat BCO al op snel op een voorsprong kwam. Het team speelde wederom goed samen en wist de voorsprong tot aan de rust te behouden (16-24).

Ook na de rust werd er aan beide kanten veel gescoord, EBCG ging meer punten maken, maar het GU10-team bleef constant hard werken voor de winst. Ook in de tweede helft scoorde het team 24 punten en vergrootte daarmee de afstand tussen Oirschot en EBCG. Met een eindstand van 37-48 en Pim als topper van de wedstrijd, is het team hard op weg om eerste te worden in deze hele competitie die tot eind december duurt!