Gemengd onder de 10 wint in een rommelige wedstrijd van Attacus

Vandaag stond de laatste wedstrijd van de eerste helft van de competitie op het programma. In Veghel had Oirschot weinig moeite gehad met Attacus (12-49). Maar Attacus ging fel uit de startblokken en overrompelde de spelers van U10. De eerste 4 minuten waren er veel verdedigingsfouten en ontbrak een deel felheid die U10 normaal laat zien. Gelukkig herstelde Oirschot zich goed en kwam weer ruimer voor te staan. Dit resulteerde uiteindelijk in een 52-22 overwinning. Lars werd de topper van de wedstrijd, het was ook zijn laatste wedstrijd in dit team. In januari gaat hij naar U12 om daar heel goed zijn best te doen en te laten zien dat hij de afgelopen tijd veel geleerd heeft.

Er zijn nu 4 weekenden geen wedstrijden. Dat geeft U10 de tijd om snel nog meer te leren en te groeien, zodat het winnen van de wedstrijden in de nieuwe competitie nog gemakkelijker gaat. De eerste wedstrijd voor U10 kan in het weekend van 12/13 januari plaatsvinden. Verder gaat het team nog gezellig zwemmen in de kerstvakantie.

Alvast fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar!!!