Nipte nederlaag JU16 tegen koploper

Na een flitsende start van de wedstrijd, een driepunter in eerste minuut, namen de gasten het heft in handen. De spelers van BC Oirschot waren niet attent genoeg om de acties van de tegenstander te stoppen. Het ontbrak aan oplettendheid en positieve agressie. De stand na het eerste kwart was dan ook 7-12.

Het duurde dan ook tot de vijfde minuut in het tweede kwart voordat de machine begon te draaien dit leiden tot leuke acties met mooie scores. Het tweede kwart werd dan ook gewonnen met 13-11.

Na de rust werd verwacht dat het herstel van het tweede kwart doorgezet zou kunnen worden. Helaas pakte dit anders uit. We vergaten waar we vorige week in uitblonken namelijk het team spel.

De koploper ging het spel vertragen en daardoor ontstond er een rommelig geheel.

Dit was ook duidelijk te zien aan de scores. Het derde kwart eindigde met 6-7 en het vierde met 4-7.

Dit alles leiden tot de nipte nederlaag van 32-37

Jammer jongens maar zet de goede lijn verder, en vergeet snel de mindere dingen.

Voor volgende week staat er een thuiswedstrijd op het programma tegen Tenderfeet.

Als we weer als één team gaan spelen zijn er zeker mogelijkheden voor een nieuwe overwinning.