Oirschot MU 16 tegen Lieshout

Vandaag stond de wedstrijd tegen Lieshout op het programma. Thuis was er met 23-36 verloren, dus er was zeker kans om te winnen.
Vooral omdat de meiden een stijgende lijn laten zien in hun wedstrijden.

Veel te vroeg waren we bij de sporthal, dus na 30 minuten voorbereiding konden we eindelijk gaan spelen. De start was veelbelovend, Merel scoorde met een mooi afstandschot. Het eerste kwart ging gelijk op en werd het 10-7 in het voordeel van Lieshout. Helaas zakten we toen in door niet goed te verdedigen, veel te veel ruimte geven aan de tegenstanders en we kregen wat fast breaks om ons oren. De russtand was dus wat vertekend met 24-7.

Na de rust ging de tegenstander weer verder met zone verdediging. Gelukkig pakten we wat meer rebounds en werd er door Oirschot gescoord. De eindstand werd 46-16 in het voordeel van Lieshout.

Tonne, Tessa, Mirre, Martine, Merel, Ilse, Pleun en Kim hebben heel hard gewerkt en laten zien dat tegen een mindere tegenstander dan Lieshout zeker gewonnen gaat worden.

Succes de volgende wedstrijd!