Oirschot U10 – BSW 2 U10

Vandaag begonnen we de wedstrijd met 7 toppers. Kamal mocht meedoen met U12 en moesten we deze wedstrijd dus missen. De 5 spelers werden het veld ingestuurd met 1 belangrijke taak: de man met de bal moest gestopt worden! Ook mochten ze gaan voor hun eigen schot. In de eerste helft werd er volop gescoord door Oirschot en mocht de nr 11 van Weert ook veel scoren.

In de tussenstand stonden we maar 3 scores achter: 26 -32. Goed gedaan, tijd voor de welverdiende rust!

Helaas bleek de pauze te kort. Onze 7 spelers werden moe. Ondanks dat Dave nr 11 ging verdedigen en de bal ook regelmatig werd gestopt door alle anderen kon Weert vaker scoren. Als je moe wordt dan gaat alles minder goed en zo ook je eigen mannetje verdedigen. De ballen werden weer door het midden gespeeld en dat zorgde er voor dat de eindstand 38-71 werd.

We gaan nog maar eens trainen op de conditie en het verdedigen.

Topper van de wedstrijd was Amber. Zij heeft veel spelers met de bal kunnen stoppen en ook nog gescoord!