Onnodige nederlaag Ju16; Quo Vades- BC Oirschot 60-34

Vol goede moed ging het team op pad naar Gemert, de tegenstanders was thuis immers verslagen met 59-30 dus er lagen op voorhand zeker winst kansen.  Zo goed als we als team gespeeld hadden in de eerste wedstrijd tegen Quo Vades zo slecht ging het deze keer. Het leek wel of de spelers nog vol zaten met het vakantiegevoel.

In het begin van de wedstrijd ging het gelijk op 6-6 was dan ook de stand na het eerste kwart. De daarop volgende kwarten waren allemaal voor de tegenstander (11-7, 14-9, 29-12). We hebben alleen in de eerste helft van het vierde kwart een beetje op niveau gespeeld. In deze fase waren we zelfs de betere en iedereen had het gevoel dat we de wedstrijd nog konden laten kantelen, het verschil was nog maar 8 punten. Helaas, het was maar een bevlieging. We gaven de wedstrijd volledig uit handen met het gevolg dat Quo Vades in 5 minuten 20 punten scoorde en wij slechts maar 6.

Voor volgende week staat er een uitwedstrijd op het programma tegen Tenderfeet.

Als we weer als team gaan spelen moet het zeker mogelijk zijn om dan wel de punten meer naar Oirschot te brengen.